Thursday 31 March 2016

HOTTT!!! PENAWAR DIABETES DAN STROKE DI TEMUIII!!!WAJIB BACA...

Salam sayang semua...Salam Jumaat!!! Semoga semuanya dalam keadaan sihat walafiat...Syukur Alhamdulillah...Dengan Izinnya, Syarikat kami Future Secrets Sdn Bhd secara rasminya beroperasi pada hari ini...Dan PRODUK YANG PALING MELETOP DI PASARAN di lancarkan iaitu

'THE MAGIC POTION - MORA DE LA JUICE"


Apa keistimewaannya??? Banyakkkk...sebanyak lebih  22 jenis masalah kesihatan telah dapat dibantu dengan pengambilan mengkudu. Antaranya ialah:

1. kanser,
2. kencing manis,
3. darah tinggi,
4. tulang,
5. jantung,
6. kemurungan,
7. pernafasan,
8. penghadaman
9. dan buah pinggang.
 
Malahan bukan itu sahaja!!!! Banyak lagi keistimewaannya...

Ia juga merawat penyakit kronik seperti penyakit barah atau kanser, penyakit jantung, strok, diabetes (jenis 1dan jenis 2), afrodiasiak, kegemukan, tekanan darah tinggi, rheumatism, sakit alergik, masalah pencernaan, masalah pernafasan, masalah tidur, gangguan fungsi otak, penyakit buah pinggang, ataupun tekanan.

Buah mengkudu juga dikatakan dapat merencat pertumbuhan sel-sel barah, mempunyai kesan analgesik (penahan sakit), antiseptik (membunuh kuman) dan menghalang pertumbuhan parasit serta kulat.

Di kalangan masyarakat kepulauan Hawaii, buah mengkudu dianggap sebagai buah ajaib kerana nilai perubatannya yang tinggi. Sebenarnya buah mengkudu atau noni (nama tempatan di Hawaii) telah tercatat dalam manuskrip purba sebagai salah satu bahan utama dalam ramuan perubatan sejak 2,000 tahun lalu.

Seluruh bahagian pokok mengkudu dikatakan mempunyai nilai perubatan yang tersendiri. Biji mengkudu dipercayai boleh digunakan sebagai julap. Daunnya dikatakan mujarab untuk merawat sakit kulit, mengurangkan sakit dan radang kulit. Daunnya dikatakan mujarab untuk merawat sakit kulit, mengurangkan sakit dan radang kulit. Sementara itu, pucuk mengkudu mempunyai bahan kimia yang amat berguna untuk menghalang proses penuaan.

Kami akan bercerita lagi dengan lebih mendalam APA BEZANYA MORA DE LA JUICE dengan produk- produk seumpamanya...Stay Tune...

Jom Jumaat Dulu...

#moradelajuice
#themagicpotion
#bekerjakeranaAllahberniagadengan Allah

Salam Sayang,

FUTURE SECRETS 
Pakar Merawat Masalah Kesihatan Anda

No comments:

Post a Comment